Penzion nebo hotel aneb co lidé preferují o dovolené

Dovolená

Soukromé penziony – největšímu počtu klientů se stále těší ubytování v soukromí v síti několika desítek tisíc penzionů. Nejvíce vytížené jsou horské oblasti Šumavy, Krkonoš, Beskyd, Jeseníků a Jizerských hor a také v malebné a rozmanité krajině Jihočeského kraje. Zájem o noclehy v soukromých penzionech značně převažuje nad hotelovými službami už proto, že je zde více soukromí, volnosti a lidé nejsou svázáni ubytovacím řádem tak, jako v čtyřhvězdičkovém hotelu.

posezení před penzionem

Chaty a chalupy – na druhém místě v oblibě trávení dovolené jsou pronajaté chaty a chalupy. Lidem nesmírně vyhovuje obsazení celého objektu, což vyvolává i psychicky příjemnější dojem – chata je celý týden dostupná pouze pro rezervované klienty a ti se tu cítí téměř jako doma. Nejoblíbenější místa jsou opět horské lokality se zajímavými výhledy, nejvíce na polosamotách, kde je společnost v naprostém soukromí uzavřena a chráněna před nežádoucími návštěvníky. Klid a pohoda je dnes zkrátka to nejcennější, co začínáme preferovat.
upoutávka na hotel

Krátkodobé pronájmy pokojů v bytech – v Česku se poměrně nedávno rozmohlo pronajímání bytových prostor klientům, kteří míří do Česka za dovolenou. Většinou se jedná o zahraniční mladé studenty, kteří této příležitosti využívají jako formy levného ubytování. Existuje dokonce agentura, která využívá svobodné inzerce a za drobný poplatek zprostředkuje tuto službu velmi rychle a jednoduše. Zájem je opravdu velký, na svém serveru je podobných nabídek již několik tisíc.

Hotely – hoteliéři si stěžují zejména na údajně nekalou konkurenci právě u krátkodobých pronájmů, kde jsou ceny za noclehy velice nízké. Navíc zde hraje významnou roli právě soukromí a do určité míry anonymita. V posledních osmi se výrazně prohloubil trend poklesu zájmu o využívání hotelových služeb, lidé si u sjednávání noclehů v soukromých bytech oblíbili také vstřícnost, ochotu a rychlé a pružné jednání.

Penzion nebo hotel aneb co lidé preferují o dovolené
5 (100%)2