Kešu ořechy

Zdraví

Kešu ořechy patří mezi velmi oblíbené druhy. Jsou velmi populární a měli byste je do svého jídelníčku zařazovat třeba na svačinku, ke snídani, jako přídavek do jogurtu, do ovesných kaší a tak podobně. Samozřejmě, když byste si měli vybrat mezi nejrůznějšími druhy, tak je nejlepší zvolit natural variantu, protože tohle je ta nejzdravější. Když si vyberete nějaké smažené, v těstíčku, tak to asi nebude zase až tak vhodná a zdravá svačinka, protože ořechy jsou sami o sobě docela dost kalorické, jelikož se jedná o tukovou potravinu a jak víte, tak tuky jsou nejkaloričtější živina.kešu oříšky
Co všechno za důležité látky obsahují?

  • Minerální látky – hořčík, vápník, železo, fosfor, měď, selen
  • Vitamíny – E, B, K
  • Omega 3 a 6 mastné kyseliny

Tyto všechny látky tělo potřebuje a je opravdu velmi důležité, abyste mu jej do těla dodali, protože třeba mastné kyseliny, jako jsou právě omega 3 a 6, tak ty si náš organismus vyrobit neumí, proto je důležité, abychom je dávali za pomocí stravy.kešu natural

Nepřehánějte to

Stačí, když si dáte hrst denně, nemusíte si dávat více. Je to opravdu důležité, protože kdybyste třeba snědli večer, před spaním celý balík, tak byste se asi pak další den divili, kolik přiberete na váze, takže určitě s tímhle opatrně a spíše je k něčemu přidávat. Je to dobré třeba pro všechny, kteří vyznávají zdravý životní styl. Můžete z nich udělat zdravé pomazánky, péct zdravé dorty nebo nějaké sušenky, udělat oříškové máslo nebo krém, je to na vás, ale možností máte hodně. My vám nabízíme výhodná balení a to jak kilové, tak i půl kilové i menší. Samozřejmě, že čím větší obsah balení má, tím je cena v přepočtu jednodušší. Nakupte si do zásoby, tohle se vám nezkazí a má to dlouhou trvanlivost. Můžete tyhle oříšky využít jak v teplé kuchyni, tak i v té studené, je to vaše věc, ale využitelnost je veliká.